PRZETARG Nr 02: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych z zakresu immunochemii wraz z dzierżawą analizatora głównego i analizatora do badań cito.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów mgr inż. Janusz Jamrozik |
Adres ul. Szpitalna 2 |
Kod pocztowy 75-720 |
Miejscowość Koszalin |
Województwo zachodniopomorskie |
Telefon (094) 3471-670 |
Faks (094) 3411-697 |
Poczta elektroniczna (e-mail) Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Adres internetowy (URL) www.poliklinika.koszalin.pl |
I. 2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE
j/w
I.3) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
j/w
I.4) ADRES, NA KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY
j/w
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych z zakresu immunochemii wraz z dzierżawą analizatora głównego i analizatora do badań cito
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
wg SIWZ
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
75-720 Koszalin, ul. Szpitalna 2
II.1.5) Nomenklatura
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny przedmiot 33.69.65.00-0
Przedmioty dodatkowe
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty równoważnej
nie
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
powyżej 60.000 € (bez VAT)
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Okres w miesiącach 36 i/lub w dniach 0 (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data rozpoczęcia 0000-00-00 i/lub zakończenia 0000-00-00
lub: od daty udzielenia zamówienia do 0000-00-00
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WYMAGANE WADIUM
pln (bez VAT)
III.2) INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE
wg SIWZ
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
przetarg nieograniczony
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
Liczba lub: Minimum / Maksimum
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
1. najniższa cena - 100 %
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 2009-07-06
Cena pln
IV.3.2) Termin składania ofert
2009-07-07 12:00:00
Miejsce: 75-720 Koszalin, ul. Szpitalna 2 - sekretariat (p.220)
IV.3.3) Termin związania ofertą
Do 0000-00-00 lub 0 miesięcy i/lub 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
2009-07-07 12:15:00
Miejsce 75-720 Koszalin, ul. Szpitalna 2 -sala konferencyjna (budynek administracyjny)
ZADANIA
Zadanie nr 1:
Oznaczenie zadania: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych z zakresu immunochemii wraz z dzierżawą analizatora głównego i analizatora do badań cito
Opis zadania: wg SIWZ
Wadium: pln